יופי טוב מושך את העין , אבל אופי טוב מושך את הלב .
לפעמים מזל... זה רק שם של אתיופית.
המתכון לחיים מאושרים הוא לראות בכל דבר רק את הטוב לא את הרע. והחיים הם יחייכו תמיד בחזרה. :)
ערס הוא כמו גשם - כשהוא יורד, אי אפשר לשחק כדורגל
באלכוהול יש הורמון נשי, זה גם גורם לך לנהוג גרוע וגם לדבר שטויות.
העניין הוא לא בדברים גדולים,הוא בדברים הקטנים שבונים את הגדולה!
נייק ולייק הלכו לים, נייק טבע מי נישאר ? :)
אפילו אם מטיילים בהרי אילת, תמיד המדריך יגיד "ביום בהיר רואים מפה את החרמון"
אפילו אם אתה יודע אלף דברים, אל תתבייש לשאול את זה שיודע דבר אחד.
שנולדתי הייתי כל כך בשוק שלא דיברתי שנה וחצי!