עוד בדופ

קיצורים שימושים

ספיישלים > דופלקס >מאפייני התוכנה

מאפייני התוכנה

נצפה כבר:2

[ נשלח על ידי:דופלקס ]


כאן יש הסברים מפורטים לגבי כל אחת מהאופציות הנתונות בתוכנה ואופן שימושן.



הסברים על חלונות בתוכנה:

חלון הקטגוריות:
כאן מופיעות כל הקטגוריות של הבדיחות בכדי להכנס לקטגוריה פשוט יש להקליק עליה, ליד כל קטגוריה מופיע בסוגריים מספר, המספר הזה הוא מספר הבדיחות שיש בקטגוריה במידה ומסומן במאפיינים האפשרות - "אל תציג בדיחות מסומנות" בסוגריים יופיעו רק מספר הבדיחות שאינן מסומנות.


חלון הבדיחה:
שם מוצגת הבדיחה במידה ונגמרו הבדיחות בקטגוריה תופיע בחלון זה ההודעה.
וכך גם הודעות אחרות.

סימון בדיחות:
סימון כאישי - בקטגוריות ישנה קטגוריה מיוחדת בשם אישי, כאשר קראת בדיחה שמצאה חן בעניך וברצונך לשמור אותה לאח"כ למטרות שונות באפשרותך לסמן את הבדיחה כאישי ע"י מילוי התיבה ב וי והבדיחה אוטומטית תכנס לקטגוריה אישי שתוכל לחזור אליה במהירות.
סימון בדיחה - כאשר ברצונך להעלים כביכול בדיחות שקראת אתה יכול לעשות זאת באמצעות סימון התיבה במאפיינים "אל תציג בדיחות מסומנות" ואח"כ כל סימון של בדיחה ע"י סימון ב וי מתחת לבדיחה על "סמן בדיחה" יגרום לסימונה ולהעלמתה של הבדיחה שסומנה.

שיטוט בין בדיחות:
כדי לראות את הבדיחה הבאה בקטגוריה או לחלופין הבדיחה הקודמת פשוט יש ללחוץ על הכפתורים בדיחה קודמת או בדיחה הבאה.

בדיחה אקראית:

כפתור בדיחה אקראית מאפשר להציג בדיחה מהמאגר בדיחות כולו במידה וסומנו בדיחות זה לא יציג את הבדיחות שסומנו.

מאפיינים:
ישנם 2 אופציות במאפיינים:

אחת מאפשרת בדיחה יומית. כאשר המחשב עולה, עולה בדיחה חדשה.

חלון הבדיחה היומית - בחלון מוצגת הבדיחה היומית כמו כן אפשר לסמן בדיחות או לסמן כאישי את הבדיחה כדי שאח"כ לא יהיה צורך לקרוא את אותה בדיחה שוב. אפשרות נוספת היא כניסה לתוכנה הראשית בכדי להמשיך לקרוא עוד בדיחות לדוגמא, עוד אופציה שקיימת בחלון הבדיחה היומית ניתן לבטל את עלייית הבדיחה היומית בכל פעם שהמחשב עולה. ואופציה אחרונה
ברורה מאליו כפתור יציאה של הבדיחה היומית.




אופציה שניה במאפיינים היא "אל תציג בדיחות שסומנו" - כאשר אופציה זו מסומנת כל הבדיחות שמסומנות כאילו יעלמו
מהמאגר וישארו רק הבדיחות שלא סימנתם, כך תוכלו לעבור על כל הבדיחות במאגר בלי לחזור על בדיחות שכבר קראתם, כמו כן בקטגוריות המספר בסוגריים יהיה רק מספר הבדיחות שלא סומנו. ביטול הסימון יחזיר את הבדיחות שנעלמו למאגר.

עדכן מציג את הדירוג שיש לבדיחה באתר אפשרות זו מאטה את המעבר בין בדיחות כאשר התוכנה מחוברת לאינטרנט.

אפשרויות אינטרנט
כל מה שתחת קטגוריה זו אינו פועל כל עוד חיבור האינטרנט אינו פועל, כאשר הינך מתחבר לאינטנרט נפתחות לך אפשרויות האינטרנט השונות והן:

דירוג בדיחה:
לאחר החיבור לרשת יש באפשרותך לצפות בדירוג שניתן לכל בדיחה ובדיחה ולדרג אותה בעצמך. הדירוג נשמר באתר ובתוכנה והצבעתך משפיעה על איכות הבדיחות באתר.

בדיחה מהאתר:
לחצן זה שולח בדיחה אקראית מהאתר, היתרון הוא שבדיחה אשר מגיעה מן האתר לרוב תיהיה שונה מהבדיחות הקיימות במאגר, כך שאם ברצונכם להתקל בבדיחה חדשה זה הכפתור שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
עדכן בדיחות:
לחצן זה כשמו כן הוא, הוא מעדכן את הבדיחות במאגר, עשר בדיחות לכל יום זאת אומרת שאם אתם רוצים עוד בדיחות צריך להכנס כל יום לאינטרנט ולעדכן.

ערי דופ:
ערי דופ, אלו הפורומים של דופ, בהם תוכלו להגיב על התוכנה להשתתף בתחרויות שמתקיימות בערים, ובכלל להיות תושב דופ, רוצים לדעת מה זה תושב דופ אין בעיה תשאלו בערים ישמחו לענות לכם.

לאתר דופ:
דף הבית של דופ, אם אתם מעונינים בתמונה מצחיקה, יותר בדיחות, חידות , ציטוטים, ספיישלים ועוד... כנסו לאתר








ספיישלים