עוד בדופ

קיצורים שימושים

חלוקה לפי קטגוריות כל הבדיחות

בית ספר
מורה הטילה על תלמידיה משימה לבוא לכיתה עם סיפור שיש בו מוסר השכל. "המשפחה שלי מגדלת תרנגולות ומוכרת ביצים בשוק", סיפר דורון. "פעם אחת נסענו לשוק ובדרך הסל התהפך וכל הביצים נשברו". "ומה מוסר ההשכל" שאלה המורה? "לעולם אל תשים את כל הביצים בסל אחד" אמר דורון.
המורה היתה מאוד מרוצה וביקשה ממיכל לספר את הסיפור שלה. "גם אנחנו מגדלים תרנגולות", סיפרה מיכל, "ונוסעים למכור אותם בשוק העופות. פעם בקעו מעשר ביצים רק שמונה אפרוחים, ואבא אמר שמוסר ההשכל הוא שאסור לספור את התרנגולות לפני שהם בקעו". "נהדר" התמוגגה המורה ופנתה אל ולאד. "אבא שלי סיפר דווקא על דודתי רותי" הוא אמר. "היא היתה מהנדסת מוצנחת במלחמת המפרץ. יום אחד המטוס שלה הופל. היא ידעה שהיא עומדת לצנוח בשטח אויב, וכל מה שהיה לה זה בקבוק וויסקי, עוזי מקוצר ומצ`טה.
בדרך לקרקע היא שתתה את כל הוויסקי כדי שלא ישבר בנחיתה. היא צנחה ישר לתוך מחנה אויב ששהו בו 100 חיילים. 70 היא הרגה עם העוזי, 20 עם המצ`טה ולעוד עשרה היא שברה את המפרקת ביידים". "זוועה" צעקה המורה, "על איזה מוסר השכל אבא שלך חשב כשהוא סיפר לך את זה?" "להתרחק מדודה רותי כשהיא שיכורה", ענה ולאד
אנונימוס רשימת מועדפים



בדיחות

התחברו לאתר דרך פייסבוק ותוכלו להנות מאפשרויות מתקדמות נוספות כמו עדכון מהיר של סטטוסים, אפשרות להוספת תוכן לאתר ועוד אפשרויות ומידע.
facebook login