עוד בדופ

קיצורים שימושים

חלוקה לפי קטגוריות כל הבדיחות

בית ספר
בחינות סמסטר

היסטוריה: בקיצור, תכתוב על השפעתו של הנייר על הדת, כלכלה, פוליטיקה ופילוסופיה באמריקה, אירופה, אפריקה, אוסטרליה ואסיה. אנא ענה בקיצור ובספיציפיות. יש לך 15 דקות

כתיבה: תכתוב שיר על הרגעים החשובים בחייך, תכלול חלקים מהיצירות של ת.ס. אליוט, האחים מרקס, דנטה, האודיסיאה, והתורה הקלטית. יש לך 15 דקות

מוסיקה: תרכיב קונצרט שלם ותנגן אותו. אתה תמצא תופים, מנדולינה, גיטרה, פסנתר, חליל, חלילית, סקסופון, ומפוחית מתחת לשולחנך. עליך להשתמש בכל הכלים האלו. יש לך 15 דקות.

אומנות: הסבר את חיוכה של המונה ליסה. יש לך 15 דקות.

ידע כללי: במבחן זה עליך להשתמש בחשיבה לוגית. עליך להוכיח את הדברים הבאים בקיצור: שהיקום הוא אין סופי, שהאמת תמיד מנצחת, שאין איש קטן שגר במקרר ופותח\סוגר את האור במקרר כאשר אתה פותח\סוגר את הדלת, ושאתה הוא האיש אשר נבחן אכשיו. עליך לענות בקיצור ובספציפיות, יש לך 15 דקות.

רפואה: עליך לערוך ניתוח הוצאת שקדים על האיש היושב עלידך. אתה תמצאה סכין, מיטת חולים, וגז הרדמה מתחת למושבך. יש לך 15 דקות.

סוציאליזם: הסבר בקיצור אך בפרטים את השפעת סוף העולם על החברה, הכלכלה, ופוליטיקה. יש לך 15 דקות.

נאומים לפני ציבור, מנהיגות: 2500 ילדים משוגעים יפרצו לכיתה. עליך להרגיע אותם. מותר לך להשתמש בכל שפה עתיקה חוץ מ יוונית. יש לך 15 דקות.

פיזיקה: תוכיח ש תורתו של איינשטיין לא נכונה. יש לך 15 דקות.

הנדסה: עליך להרכיב רובה צייד מהיסוד לפני שטיגריס בנגלי רעב יכנס לכיתה. יש לך 15 דקות.

כימיה:עליך להפוך פחם לזהב. אתה יכול לבנות מדורה על שולחנך, יש לך 15 דקות.

פוליטיקה: יש מאחוריך טלפון אדום. תתחיל מלחמת העולם השלישית, תהפוך את קזחיסטן למעצמה הכי גדולה בעולם יש לך 15 דקות.
shreek רשימת מועדפים



בדיחות

התחברו לאתר דרך פייסבוק ותוכלו להנות מאפשרויות מתקדמות נוספות כמו עדכון מהיר של סטטוסים, אפשרות להוספת תוכן לאתר ועוד אפשרויות ומידע.
facebook login